Zawód Sprzedawca

photo


bo co polska jak jest cala opna to jest zla?? czlowieku polskie opony sa robione wedlug zasad zachodnich....nasze niegdys fabryki juz nie sa polskie i produkuja gumy na potrzeby zachodnie...myslisz,ze wszystkie opony zjezdzajace z fabryki w olsztynie albo debicy...maja z boku napis Debica albo Stomil?? bo jesli tak to jedz na wycieczke po zakladzie i wtedy zobaczysz jakie sa napisy z boku na niektorych partiach....
czego się teraz mnie czepiasz?
Takie są zasady i wiem bo widziałem !!!
żadnej polskiej opony nie widzialem na produkcji nalewek Profil. mam zakład i widzę jak wyglada Dębica po 5-6 latach która ściagam z felgi - ZŁOM. płótno pękniete w każdej.Dębica zachodnich uzywa tylko biezników.pokupowali bieżniki Good Year i świrują,mudlą oczy klientą.nigdy nikomu nie polecalem Dębicy bo wiem że nie nadaje się i już. a To ze Michelin-a robią w Olsztynie czy inne firmy to nie znaczy że właśnie Dębica jest robiona tak samo.Wiem bo widziałem :).
ok koniec tematu bo nie ma sensu pisac każde za i przeciw.
ja cały czas sie trzymam jednej teorii.czyz nie słuszna?
"Nie widać róznicy to po co przepłacać"
Czy w tym nie mam racji?

P.S.jedyne co mogę zaproponować to kupowanie w/w opon na zachodzie bo to całkiem inne opony niz te co sa sprzedawane w polskich serwisach




Poprostu miałeś pecha z kormoranem.Ja twierdze,że to dobra oponka.Opona posiada 1 rok gwarancji więc trzeba było reklamować.
jasne. tak się składa, że zakład, gdzie kupowałem i zakładałem opony, należy do mojego znajomego. powiedział, że owszem, możemy to zareklamować i on dołoży wszelkiej staranności ze swojej strony, ale szanse na uznanie gwarancji są minimalne - powiedzą, że wjechałem w jakąś dziurę i popsułem je sam. oczywiście było pewnie do udowodnienia, że to błąd konstrukcyjny, ale jakoś nie chciało mi się szarpać i tracić kasy na rzeczoznawców, nie warta skórka za wyprawkę.

Kormoran jest nie tylko na licencji Michelina ale także posiada składniki gumy Michelina więc ta opona ma tylko nazwe polską a należy do firmy MICHELIN bo firma została wykupiona więc poprostu pech.
oczywiście, moja ciocia pracowała nawet do niedawna w fabryce byłego stomilu w olsztynie, która właśnie została wykupiona przez michelina. i mówiła, że opony na europę zachodnią są dużo lepszej jakości, niż na polskę, po prostu na nasz rynek wypuszcza się tani chłam.



Fabryka Michelin Polska w Olsztynie po trwającej półtora miesiąca przerwie wznowiła produkcję opon do samochodów ciężarowych - poinformowała PAP rzeczniczka prasowa Michelin Polska Ewa Konopka.Powrót do artykułu: Michelin Polska wznowił produkcję opon do aut ciężarowych




opona do nalania nie może być starsza niż 5 lat, nie może być to opona polska i wcześniej dziurawa czyli łatana

taaa...dobrze jakby choc czesci sie tego trzymali...chcialbym aby tak bylo i nalewka po nalaniu itd byla tak sprawna jak nowa opona.. a gwarancja-i co jak bedzie wypadek i ktos zginie to dostanie druga nalewke??..ze skoro w pierwszym mu sie nie udalo to moze uda mu sie za drugim razem dobic??? jesli juz mowa...to fakt opona nie powinna byc starsza i dwa liczy sie wogole stan opony...a nie tylko czy miala dziure....

nalewki powinny byc sprzedawane tylko w malych rozmiarach... "do przyczepek i jakis malych pojazdow rozwiajacych male predkosci...jak kosiarki-traktorki"...a nie 180km/h

dwa....nie moze byc polska??...bo co polska jak jest cala opna to jest zla?? czlowieku polskie opony sa robione wedlug zasad zachodnich....nasze niegdys fabryki juz nie sa polskie i produkuja gumy na potrzeby zachodnie...myslisz,ze wszystkie opony zjezdzajace z fabryki w olsztynie albo debicy...maja z boku napis Debica albo Stomil?? bo jesli tak to jedz na wycieczke po zakladzie i wtedy zobaczysz jakie sa napisy z boku na niektorych partiach....

ale nie ma co....kazdy moze dokonac wyboru...tylko aby w przyszlosci...nie wyrzadzil sobie ani inny ludziom krzywdy...powiedzielismy sobie

plusem nalewek jest jedynie to,ze wykorzystuje sie drugi raz opone co niby ratuje po czesci srodowisko....




Auto Świat nr 42 - testowali taniochę 170 - 200 zł/szt 185/60R14
TCO_TM pisał o tym teście we wtorek. Ale jak wspomniałem wyniki w jednym rozmiarze nie oznaczają takich samych własnosci w innym.
poza tym to są gumy niższej klasy. Niech sobie na tym jeżdzą Polo czy 206.
MX3 EC 1,6 16v czy 626 Ge 2,0 16V, a co dopiero 1,8 V6 czy 2,5 V6 wymagaja czegoś lepszego. Masz pod maską od 110 do 170 KM !!
To nie Fabia 1,2 gdzie fabrycznie wsadzają Matadory czy Barumy.
Poza tym to testy niemieckie (robione w Szwajcarii) i zawsze produkt koncernu niemieckiego jest the best.
Czy kto widział by było coś lepszego od Merola, BMW, VW, Skody, Continentala czy innego niemieckiego szajsu?
Archaiczne wzornictwo VW określają jako PONADCZASOWE i NIESTARZEJĄCE zaś do japończyka uzywa się określeń typu "przestarzałe" czy "trącące latami 90tymi".
Teraz sprawa co lepsze GoodYear czy Fulda?
Każdy koncern oponiarski ma kilka marek pod którymi produkuje.
Polityka cenowa i modelowa nie ma nic wspołnego z logiką.
Porównywalne produkty są w "dobrych" markach ku...wsko drogie, zaś nie gorsze w firmie mniej prestiżowej dużo tańszel, a nie znaczy to że gorsze. Podobno SAWA S3 jest doskonała zimówką.
Czy wiecie że Olsztyn robi Micheliny Pilot Primacy I ALPINE zaś we Francji i Hiszpanii trzaskają Kormorany? Bo fabryka mazurska jest najnowocześniejsza i ma doskonałą technologię.
A tak szczerze to do MAZDY tylko japońskie opony Yokohama czy Toyo